Hulp en contact

Heb je een vraag? Die beantwoorden we hieronder. En zit je vraag er niet tussen? Dan kun je ook met ons chatten of bellen.


Heb je een vraag als particulier? Dan kan je hier de veelgestelde vragen vinden.

Over Brandmeester Zakelijk

Bij Brandmeester houden we van duidelijkheid. Daarom bieden we je altijd een vaste prijs. Of je een advies op maat nodig hebt of een abonnement wilt afsluiten, je ontvangt van ons altijd vooraf een offerte. En vast is bij ons ook echt vast, je betaalt geen cent extra. Dus geen verrassingen achteraf.

Of wij wat voor je kunnen betekenen weet je na een paar klikken met de online check. Bovendien zie je meteen welke van onze gespecialiseerde advocaten je het beste kan helpen.

Nee, dat is niet mogelijk. Maar op basis van je ingevulde checklist en je beschikbaarheid vinden we altijd de advocaat die het beste past bij jouw situatie. Al onze mensen hebben we zorgvuldig geselecteerd op hun ervaring, specialisme en persoonlijkheid. Verschillende situaties vereisen verschillende specialismen. Je krijgt altijd de advocaat die het meest verstand heeft van je situatie. Klikt het toch niet? Dan kunnen we je altijd koppelen aan een andere advocaat.

Onze advocaten werken vanuit Den Haag en Breda. Meer informatie over onze vestigingen vind je hier.

Ja zeker, bij Brandmeester houden we van een persoonlijke aanpak. Bel 088 018 84 11 of mail naar intake.zakelijk@brandmr.nl voor een afspraak. In sommige gevallen bieden we onze hulp ook online aan. Wel zo makkelijk. Informatie over onze vestigingen vind je hier.

Nee. Zeker niet. We beginnen altijd met een persoonlijk gesprek. Op basis van dit gesprek bepalen we wat je nodig hebt en waar we je het best mee kunnen helpen. Zo kan het zo maar zijn dat we je probleem al oplossen door te onderhandelen. En dat je de stap Procederen dus niet meer hoeft te doorlopen.

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:

Stuur een e-mail naar intake.zakelijk@brandmr.nl of bel naar 088 018 84 11.

Zakelijke klanten van wie de zaak is behandeld door een jurist kunnen op dit moment nog geen klacht indienen bij de Geschillencommissie. BrandMR zal zeer binnenkort besluiten over aansluiting bij de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken. Zodra aansluiting een feit is, vind je deze optie in onze klachtenregeling terug.

Dat kan. We hebben een eerstelijns helpdesk voor eenvoudige hulpvragen voor een vaste prijs per maand of kwartaal. Wil je hier meer over weten? Of stuur een e-mail naar intake.zakelijk@brandmr.nl of bel naar 088 018 84 11

Over wie we kunnen helpen

Je kunt als ondernemer terecht bij Brandmeester voor al je zakelijke vragen en geschillen. Bel 088 018 84 11 of mail naar intake.zakelijk@brandmr.nl voor een afspraak. In sommige gevallen bieden we onze hulp ook online aan. Om er achter te komen of we je online kunnen helpen doe je de online check. Wel zo makkelijk.

Op dit moment helpen we bedrijven met een groot deel van de arbeids-, vastgoed-, geld- en letselzaken. We breiden nog verder uit en willen je straks ook kunnen helpen bij andere juridische conflicten.

Over betalen

Nee. Er zijn geen bijkomende kosten en die zullen er niet komen ook. Je weet dus vooraf precies hoeveel je kwijt bent voor elke stap. Ook als een fase langer duurt dan verwacht, rekenen we geen extra kosten. We werken nu eenmaal niet zoals traditionele advocatenbureaus volgens een uurtje-factuurtjesysteem.

Nee. Je betaalt het hele bedrag dat je voor onze diensten kwijt bent in één keer.

Wat vervelend dat je betaling via iDEAL niet lukt! Uiteraard is dat wel het laatste dat we willen. Neem even contact met ons op via de chat. Dan gaan we zo snel mogelijk kijken of we een oplossing kunnen vinden.

De meeste betalingen gebeuren via iDEAL. Als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank heb je automatisch toegang tot iDEAL. We hebben hiervoor gekozen omdat dit de gemakkelijkste en veiligste manier van online betalen is. Je betaalt voor iDEAL-betalingen bij ons geen extra kosten.

Over je online dossier

Een dossier aanmaken begint met de online check. Als we aan de hand van je antwoorden in de check hebben vastgesteld dat we je kunnen helpen, krijg je automatisch de mogelijkheid om een dossier aan te maken.

Hiervoor vul je je gegevens in en kies je een wachtwoord. Zodra je de betaling voor een persoonlijk adviesgesprek hebt gedaan, krijg je toegang tot je dossier en staan de eerste taken voor je klaar.

Wachtwoord vergeten? Dat kan gebeuren. Ga naar het inlogmenu en klik op 'Wachtwoord vergeten'. We sturen je dan per e-mail een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om zelf je telefoonnummer te veranderen. Neem hiervoor contact op met je advocaat. Log in via het inlogscherm met je wachtwoord en sms-code en klik op Contact bovenaan het dossier.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om zelf je e-mailadres te veranderen. Neem hiervoor contact op met je advocaat. Log in via het inlogscherm met je wachtwoord en sms-code en klik op Contact bovenaan het dossier.

Lukt het uploaden van een bestand om wat voor reden dan ook niet? Neem dan even contact met ons op.

Is er iets aan de hand met je dossier? Dat is erg vervelend. Neem even contact met ons op, dan gaan we kijken wat er aan de hand is.

Wil je toch liever op een andere manier contact met ons houden? In je online dossier kan je je gegevens - waaronder je contactvoorkeur - veranderen. Log via het inlogscherm in met je wachtwoord en sms-code. Ga vervolgens in het menu naar Mijn profiel om je gegevens te veranderen.

Stel ons je vraag

Illustratie van een architect, ambtenaar & jurist

Kom je er zelf niet uit? Dan helpen we je graag. Wij zijn telefonisch (088 018 84 05) en via de chat bereikbaar (op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur). Kun je ons niet bereiken omdat het buiten de kantooruren is? Dan kun je op onze chat ook een bericht achterlaten. We nemen dan later contact met je op.

Doe de check 088 018 84 05